Klantenservice

Verzendkosten kunnen per product verschillen, afhankelijk van het formaat en/of gewicht.
Standaard verzendkosten zijn:
Briefpost € 3,95
Pakketten € 5,95
Bij het afrekenen van je bestelling vind je de juiste verzendkosten.

 

Alle Proud MaMa sieraden passen door de brievenbus hiervoor rekenen we € 3,95 verzendkosten. [verzonden via PostNL, online te volgen] Voor producten die niet door de brievenbus kunnen wordt € 5,95 verzendkosten gerekend. [verzonden via PostNL, online te volgen]

 

Bij bestellingen boven € 50,00 (binnen Nederland) zijn de verzendkosten franco. 

Wanneer je bestelling + betaling bij ons binnen is verzenden we deze binnen 3 werkdagen. Daarna zal de koerier het pakket binnen 1-2 werkdagen afleveren! Houd er rondom feestdagen rekening mee dat de verzending iets langer kan duren.

Orders worden verzonden op werkdagen van Maandag t/m Vrijdag. Je ontvangt een verzendbewijs via e-mail.

Elke bestelling wordt netjes verpakt we gebruiken hiervoor bubbel enveloppen of dozen, dit om beschadigingen tijdens verzenden te voorkomen. Mocht er onverhoopt toch een beschadiging zijn neem dan z.s.m. contact op met Proud MaMa, dan kunnen we samen tot een oplossing komen.

  • Meld je retourzending aan voordat je het opstuurt via info@proudmama.nl
  • Retouren kan t/m 14 dagen vanaf het bezorgmoment.
  • Download hier het retourformulier.
  • Stuur het product + ingevuld formulier in de originele verpakking, voldoende gefrankeerd naar het retouradres.
  • Retouren die niet zorgvuldig bij ons binnen komen kunnen niet gecrediteerd of geruild worden.
  • Zodra wij de retour[en] hebben ontvangen sturen wij je een bevestiging per e-mail. Na goedkeuring storten wij binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug op je rekening of wordt het product omgeruild naar het juiste artikel.
  • Retourneren is voor eigen kosten, producten die niet bij ons zijn binnengekomen worden niet gecrediteerd.

Heb je een Proud MaMa® sieraad/product in een winkel/webshop gekocht:
- Om aanspraak te maken op deze garantie, dien je de verkoper [winkel waar het sieraad is gekocht] het aankoopbewijs te tonen samen met het betreffende sieraad. De verkoper zal dan de nodige maatregelen nemen om dit verder voor je te regelen.

Heb je een Proud MaMa® sieraad/product in deze webshop gekocht:
-Dan geleden de zelfde voorwaarden als hierboven alleen mag je dan in plaats van langkomen even een mail sturen naar: info@proudmama.nl

Hiervoor dienen de volgende voorwaardes: de klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is]
  • Beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Normale slijtage en /of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing;
  • Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.
  • Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
  • Het product niet is gerepareerd door derden; Garantie is 6 maanden geldig en alleen mogelijk met aankoopbon

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een kapot product van ons ontvangt! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen door een mailtje te sturen naar info@proudmama.nl. Vermeld hierin je ordernummer en maak een foto van het prodcut dat kapot is. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen!

Proud MaMa beschikt over een eigen atelier met reparatieafdeling. Wij repareren uitsluitend binnen de garantieperiode van het sieraad dit is 6 maanden na de aankoop. De reparatie is dan altijd kosteloos.